مانتو میخرییییییییییم

سه ماه پیش.. رفتم تو یه مانتو فروشی... یه مانتو دیدم چنل بود... عاشقش شدم... گفت 128 تومن!... گفتم گرونه نخریدمش... یکی دو هفته پیش از دره همون مغازه رد شدم... گفتم برم یه سری به مانتویی که دلمو برده بزنم!... رفتم دیدم حراجه همون مانتو شده 80 تومن!!.. ولی خب بازم گرون بود!... ولی نسبت به جنسش 80 تومن عالی بود... ولی خب باز نخریدمش!!... گفتم صبر کنم شهریه ی این ترممو بدم اگه چیزی موند ته حسابم برم مانتو را بگیرم... 

.

گذشت... دیگه مسیرم به اونورا نیوفتاد... چند روز پیش رفتم بوستان یه چرخی زدم.. یه مانتو دیدم.... همونی بود که میخواستم... دقیقاا همون چیزی که مد نظرم بود... مانتو فروشیه خیلی شلوغ بود... فقط قیمتشو پرسیدم گفت 58 تومن.... و گفتم یه وقتی که خلوت باشه دوباره سر بزنم بهش... امروز رفتم دیدم حراج کرده!!... همونو 25 تومن!!... یعنی شانسو دارید واقعا؟؟.... منم امونش ندادم و خریدمش...

.

.

.

حالا یه مانتوی دیگه دیدم... گوچیه... 65 تومن!!... ولی این یکی کار شب عیده... حراج نمیکنه!... عاشقش شدم!... حالا چیکار کنم؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد