دنیای سایبر

الان چند ساله که هر روز مینویسم... حتی اگه هر روز وبلاگم آپ نمیشه....  

 

چند ساله که روزانه ساعتهای زیادی از وقتم  تو دنیای مجازی میگذره... با خوندن نوشته های دیگران... و اینور اونور سرک کشیدن... با ادم های زیادی آشنا شدم... بی تجربگی زیاد داشتم... تجربه های تلخ و شیرین...  

 

تازه دارم میفهمم که دنیای مجازی بهتره محدود باشه و آدم زندگیشو نریزه این تو... عادت نکنه بهش... اگه تو این چند سال به حای این همه روزمره نوشتن... این همه کامنت گذاشتن... اینهمه چت کردن... رو نرم افزار های تخصصیم کار کرده بودم... کجا بودم و الان کجام... 

 

اینو خیلی دیر متوجه شدم... خیلی دیر...

نظرات 3 + ارسال نظر
میلاد دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://tamana.blogsky.com

خداحافظ

نیما سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

خب به هرحال اینم یه عقیده ست که تا حد زیادی قابل قبوله .

عبدالکوروش سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.potk.blogfa.com

زندگی توی دنیای مجازی هیچ کم از زندگی توی دنیای واقعی نداره.
اینجا هم همون اتفاقات رخ میده.
همون آدمها هستن.
همون روابط ایجاد میشه و متعاقبش ناراحتی ها و برخوردهای نادرست.
به نظرم کار درستی نیست که اینجور قضاوت کنی که اگه اینجا نمیومدی الان اوضاعت خیلی بهتر بود.
اینها همه توجیه هست برای آدم که خودشو با اونا توجیه میکنه.
دوست من باز هم بنویس.
اگه برنامه ریزی داشته باتشی به همه چیز خواهی رسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد