روزمره

سارا میگه بچه ها من امروز صدای مرتضی را ضبط کردم!... بهش میگم بلوتوثتو روشن کن.. روشن میکنه و من فیلمی که از مرتضی گرفتمو واسش میفرستم... بچه دهنش باز میمونه... 

 

 

دلیل بداخلاقی های این چند روزه و بیحوصلگیهامو فهمیدم... بهش میگن سندروم قبل از... خب راحت شدم بالاخره چون بیشتر از اینکه دیگران اذیت شن خودم اذیتم میشم! 

 

امروز مخمل بهم زنگ زد... عزیزم... خیلی بچه خوبیه... تو این هفته باهاش قرار میذارم یه روز بریم بیرون... خیلی خودمونی بود... چند بار اسممو گفت.. شوخی هاشو دوست دارم.. خیلی مودبه... 

 

تا ساعت ۳ شب با رضا حرف زدم... خیلی به نظرم آدم جدیدی بود... این همه ساله میشناسمش و خیلی چیزا را در موردش نمیدونستم... وقتی به ادم ها نزدیک میشیم چیزای خیلی جدیدی توشون میبینیم... بعضی چیزاشون خوبه.. بعضی چیزاشون بد... ولی در مورد رضا نظرم از اینرو به اونرو شد... فکرشم نمیکردم همچین ادمی باشه... 

گفت دیروز یه آقایی اومده مغازم قبض برقو ببینه یه مبل استیل تو راهش بوده... بهش گفتم برو روش نترس... گفته آقا من تا حالا رو این مبل ها ننشستم حالا با پا برم روش... گفت مرده که رفته نیم ساعت گریه کردم!!!... بعد گفت از هرچی پوله متنفر شدم.... از خودم متنفر شدم... از این حرف ها میزد برام... 

 

.

 

امروز جفری یه چیزایی میگفت... کلی ایده به ذهنم رسید... کلی موضوع جدید واسه پروژم... 

 

۲تا از همکلاسی ها همو دوس دارن... ولی میخوان اینو از بقیه قایم کنن... امروز از یه کلاسی خواستم برم بیرون... صداشونو شنیدم که پشت دره کلاس دارن باهم حرف میزنن... هر چی منتظر موندم حرفاشون تموم شه و برن بی فایده بود!... نمیدونم چرا حس کردم اگه منو ببینن خجالت زده میشن!!... ولی خب نمیرفتن منم کار داشتم... دره کلاسو باز کردم.. هول شدن دوتاشون!... منم خیلی عادی سلام کردم و رفتم!!... 

 

خسته اومدیم خونه... همخونه ای ها اصرار کردن که براشون شام بپزم... ماکارونی داغونی پختم تا اونا باشن دیگه خسته و کوفته گیر ندن بگم تو دستپختت خوبه شام بپز....

نظرات 3 + ارسال نظر
وروجک شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ http://jighestan.blogfa.com

چه اسمای جالبی بکار بردی
مخمل
جفری
البته منم برا بقیه اسم زیاد می ذارم اما این مدلی نه دیگه

میلاد شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://tamana.blogsky.com

چه انرژی داری تو !!!!!!!!!!!!!!

کرگدن شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ

پرطرفدار بودن که مهم نیس !
مهم بودنه که پرطرفداره !
( آیکون جواب بی ربط و پرت و پلا ! )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد