مستی

عاشق این موقع سالم... آخرای بهمن که میشه... هوا بوی عید میده... درختای خونه ی بابزرگ کم کم دارن از این رو به اونرو میشن... دلم لک زده واسه بوی شکوفه های مرکبات دزفول.... دلم لک زده واسه باز کردن جنس های عید... حتی اون خستگی... بخصوص اون چایی که حین کار میخوردیم و... میچسبید و میرفت پایین... دلم هلاکه واسه اینکه شب بریم باغ... بوی هوای این موقع سال منو مست میکنه... یه جورایی استرس... یه حس هیجان... یه حس فوق العاده... رانندگی رو پل جدیده با سرعت 180 با پنجره های باز... شمردن پولهای فروش روزانه... اینکه شب خسته و گشنه بیایم خونه... پهن بشیم رو مبل... این یکی به اون یکی بگه تو برو غذا آماده کن... یه اینکه به مامان جون خستگی ناپذیرم بگم مامان توهم خسته ای توروخدا بشین... به اینکه هممون از مشتریهامون حرف بزنیم و بخندیم و بابا بگه الان خونه ایم از تو نخ مغازه بیاید بیرون.... واااااای خدا... به اینکه عمو زنگ بزنه بگه میخوایم بریم باغ.. بعد با وجود خستگی پاشم باهاش برم.. ولی تو باغ نای قدم زدن نداشته باشم و آروم تو سکوت و تاریکی یه جا بشینم و فقط لذت ببرم از هوای فوق العاده... واقعا دلم میخواد... دلم هوای خنک میخواد... یه آتیش روشن کنیم... همه دوره اتیش بشینیم... شوهر عمه ها حرف بزنن ما بخندیم... به اینکه یکی ساز بزنه و همه دست بزنن... یا یکی ضبط ماشینشو روشن کنه و همه باهم برقصیم... حتی دلم واسه شبایی که از زور خستگی خوابم نمیبره تنگ شده... دلم یه جوریه... امشب شدیدا عاشقم... عاشق زندگی...

نظرات 3 + ارسال نظر
سید چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.frak.blogsky.com

واقعا هم جای خوشحالی داره هم جای تاسف خوشحالی واسه اینکه دولت کودتا تا میدونه وقتشه بارو بندیلشو جم کنه شروع میکنه به فیلتر کردن وسانسور و بگیر و ببر دیگه نمیدونه اینا فقط عزم مارو بیشتر از همیشه جزم میکنه و بر ایمانمان بیشتر می افزاید تاسف واسه اینکه چرا ما اون همه شهید در دوران انقلاب مثلا اسلامی دادیم با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی اما نه استقلال داریم ( به حضور نیروهای روسی در نیروگاهایمان توجه کنید) نه آزادی داریم و نه چمهوریت به معنای واقعی (به نحوه ی انتخاب یک فرد واسه نامزدی رئیس جمهور توجه کنید که چه فیلتر هایی باید بگذرانن البته اصلاح طلباش) و نه اسلامی هستیم یادمه شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی تو دوران انقلاب بازارش داغ بود اما امروز هم شرق هم غرب تو ایران جولان میکنند


سلام
خوشحال میشم به کلبه ام سری بزنی

یاحق[گل]

ع.خ چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.jump.blogsky.com

یعنی خوش به حالت به قرآن

عبدالکوروش چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.potk.blogfa.com

چه حس قشنگی.
حس بهار،
بوی تازگی سال نو،
هیجان آخر سال،
این چیزهایی که گفتی
واسه من هم شیرینه
خیلی شیرین.
از همین الان واست سال نوی خوبی آرزو میکنم.
یادت باشه اولین نفر من بودم که بهت تبریک گفتم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد